Kupci v spletnih trgovinah si želijo SMS obvestila

28.11.2013

Po raziskavah MOSS se kar 47 odstotkov vseh uporabnikov spleta poslužuje spletnega nakupovanja. Vir: http://www.moss-soz.si/si/novice/9835/detail.html

Sam proces spletnega nakupovanja se posodablja, spletni trgovci hočejo vzpostaviti pristen stik z obiskovalci spletne trgovine in v končni fazi tudi kupci.Ena od novosti, ki se uvaja, je tudi obveščanje kupca o statusu njegovega naročila v spletni trgovini. Pri tem se vedno bolj uporablja tudi nov komunikacijski kanal - SMS.

"Kakšno je vaše mnenje o prejemanju SMS obvestila o oddani pošiljki na pošto pri spletnem nakupu?" se je glasilo vprašanje v spletni anketi, ki smo jo izvedli maja in junija 2013. Vzorec: 107.

Statistika spletnih kupcev

Rezultati precej jasno kažejo, da kupci v spletnih trgovinah želijo prejemati pomembna in kvalitetna obvestila preko SMS sporočil. Večina kupcev, ki prejme SMS sporočilo na dan oddaje pošiljke na pošto, bo tudi pripravljena na prejem paketa, v primeru izbire plačila po povzetju, in bo tudi sam proces plačila bolj enostaven in hitrejši.

V primerjavi z email obvestili, ki se včasih tudi uvrščajo med neželjeno pošto ali posebne skupine sporočil, kot so takoimenovane promocije v Gmailu, je poslan SMS v 99,9% dostavljen in tudi dejansko prebran.

Poizkusite naš SMSAPI za vgradnjo v vašo spletno trgovino, in zgradili boste pristnejši odnos s kupci. Kliknite tukaj in se registrirajte sedaj.

Nazaj